Med en god porsjon galskap, djervt mot og ukuelig fremtidstro, startet AlfGundersen sitt reklamebyrå høsten 1945 – på en tid da reklamebyrå neppe var det folk savnet aller mest. Og det heller ikke var all verdens varer hverken å kjøpe eller selge. Siden den gang har byrået manøvrert seg vellykket forbi alle skjær som har dukket opp i utviklingens opprørte farvann, en reise som har tatt oss helt fra blyalderen og like ut i cyberspace.

I dag er AlfGundersen et kommunikasjonsbyrå som jobber i skjæringspunktet mellom strategisk kommunikasjon, merkebygging, performance marketing, design, video, animasjon og webutvikling. Det er lenge siden den siste sprittusjen tørket ut, og vi må bare innse at duften av fersk trykksverte blir sjeldnere og sjeldnere. Til gjengjeld lyser budskapene våre fargesprakende fra små og store skjermer, i et ubegrenset opplag.

Gjennom generasjoner har vi lært oss at overlevelse handler om å hele tiden være oppdatert og i forkant av nye kommunikasjonsløsninger, ny teknologi og nye kanalvalg. Parret med god markedsforståelse og vår andel av kreativt talent, ønsker vi å være en modig pådriver for utvikling og nye løsninger.